Salarizare si Administrare Personal pentru firme mici si mijlocii

Pret Standard - 10 euro/angajat + TVA/luna
Suna acum! » 0747 777 108

sau cere oferta personalizata la office@finsmart.ro

Salarizare

Procesul de salarizare este o activitate necesara oricarei afaceri insa consumatoare de timp si resurse, mai ales in contextul atator modificari legislative. Finsmart ofera servicii de outsourcing pentru departamentul de salarizare si administrare de personal, astfel incat partenerii nostri sa se poata focusa pe activitatile specifice fiecarei companii.

Pachet servicii de salarizare

Angajatii nostri sunt inspectori salarizare acreditati, experti contabili, consultanti fiscali cu experienta, ceea ce ne recomanda ca partenerii ideali pe acest tip de externalizare.

Rapoarte periodice

Pe langa rapoartele standard propuse, putem raspunde solicitarilor customizate pe activitatea dumneavoastra.

Servicii de Salarizare

Ce servicii contine pachetul de SALARIZARE?
  • Preluare si verificare date primare
  • Calcul salarial (calculul orelor/zilelor de orice tip – standard, suplimentare, de noapte)
  • Calcul bonus / concedii de odihna
  • Evidentierea absentelor nemotivate, a invoirilor sau a concediilor fara plata
  • Inregistrarea modificarilor de natura salariala (salariul de baza, prime, deduceri personale de baza, deduceri suplimentare, timp de lucru, conditii speciale de lucru, etc.)
  • Inregistrare retineri / avansuri / propriri
  • Calculul indemnizatiei pentru concediile medicale sau pentru concediile de crestere/ingrijire a copilului
  • Intocmire stat de salarii si generare fluturasi de salariu
  • Intocmire si depunere dosare recuperare sume de la CNAS
  • Asistenta si reprezentare in cazul controalelor efectuate de autoritatile locale
...
  • Intocmire fisier pentru plata salariilor prin banca/card
  • Generare si depunere declaratie D112 privind obligatiile de plata a contributiilor sociale, impozitul pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate
  • Completare lunara, trimestriala si anuala a formularelor pentru Directia Regionala de Statistica
  • Intocmire lista tichete de masa si plasarea comenzii catre furnizorul de tichete
  • Intocmirea si depunerea anuala a Declaratiei informative privind impozitul retinut la sursa si castigurile/pierderile realizate, pe beneficiari de venit (ex: drepturi de autor)
Rapoarte pe care le veti primi periodic:
  • Calcul salariar lunar
  • Raport costuri pe angajat/pe centru de cost
  • Centralizatoare pe centre de cost
  • Lista privind angajatii aniversati in luna
  • Raport privind concediile medicale
  • Raport concedii de odihna/concedii medicale

Lista de mai sus nu este nici pe departe exhaustiva si suntem dispusi sa va furnizam si alte rapoarte necesare activitatii dumneavoastra.

Administrare de personal

Intocmirea si administrarea diverselor acte de personal, rezolvarea solicitarilor angajatilor, transmiterea informatiilor in REVISAL conform legislatiei in vigoare si alte activitati legale.

  • 1

    Contractele individuale de munca

    Intocmirea contractelor individuale de munca si inregistrarea lor in Revisal. Intocmirea actelor aditionale la contractele individuale de munca si inregistrarea lor in Revisal.

  • 2

    Regulament de Ordine Interioara

    Intocmirea Regulamentului de Ordine Interioara si a fiselor de post, fise de evaluare impreuna cu reprezentantii companiei, respectiv conducatorii de departamente.

  • 3

    Mentinerea relatiei cu autoritatile statului

  • 4

    Eliberarea documentelor solicitate de angajat

Servicii de Administrare de personal

Ce servicii contine ADMINISTRAREA DE PERSONAL?
  • Intocmirea contractelor individuale de munca si inregistrarea lor in Revisal
  • Intocmirea Regulamentului de Ordine Interioara si a fiselor de post impreuna cu reprezentantii companiei, respectiv conducatorii de departamente
  • Intocmirea actelor aditionale la contractele individuale de munca si inregistrarea lor in Revisal
  • Intocmirea incetarii sau suspendarii contractului individual de munca si inregistrarea lor in Revisal
  • Intocmire documentatie somaj tehnic, concediere individuala sau colectiva
  • Intocmirea, actualizarea si gestionarea documentelor de vechime in munca
  • Completarea si depunerea Registrului de Evidenta a Salariatilor in termenele legale
  • Eliberare adeverinte de salariat, pentru medic, venit, somaj, stagiu de cotizare, vechime, etc.
  • Consultanta privind clauzele contractelor si arhivarea documentelor de personal
Proceduri necesare pentru a incepe colaborarea:
  • Auditarea situatiei existente si intocmirea unui Raport Initial
  • Preluarea datelor de personal in formatele solicitate de Finsmart
  • Stabilirea de comun acord cu reprezentantul companiei a unor proceduri de lucru
  • Stabilirea impreuna cu reprezentantul companiei a procedurilor de lucru pentru preluarea datelor lunare si pentru transmiterea rapoartelor

Procesele externalizate vor inceta a mai fi o rutina consumatoare de resurse si veti putea sa concentrati eforturile spre activitati ce vor aduce valoare afacerii dumneavoastra.